mandag den 13. maj 2013

UP ALL NIGHT WITH ONE DIRECTION




Okay, igår brugte jeg det meste af min dag, på at tage til Hamborg, for at se ONE DIRECTION, omg, det var så fantastisk, jeg har slet ikke ord for det. Jeg er kæmpe Directioner, okay ikke en af de der crazy fans, jeg er en mere casual fan, haha.Jeg havde en helt igennem uforglemmelig aften, som jeg helt sikker vil kigge tilbage på i rigtig lang tid. Og udover det, har jeg nu været i stand til at strege endnu to punkter over på min BucketList.
Grunden til, at jeg var til koncerten i Hamborg, var fordi vi ikke nåede at få billetter til koncerterne i Danmark, og så måtte jeg jo med to veninder til Tyskland, for at se vores store idoler. Jeg var først hjemme kl. 03:20 i nat, så har virkelig været træt hele dagen idag, men skole skulle jeg nu alligevel.
Billederne er taget med min iPhone, og er derfor i en ekstremt dårlig kvalitet, men det håber jeg, at i kan leve med. Hvem er dit største idol?
__________________
Okay, yesterday I spent most of my day going to Hamburg, to see ONE DIRECTION, omg, it was so amazing, I have not words for it. I am a hugh Directione, okay i'm not one of those crazy fans, I'm a more casual fan, haha. Jeg had a truly unforgettable evening, as I am quite sure I will look back on a very long time. And now I have been able to cross to points on my BucketList.
The reason why I was at the concert in Hamburg, was because we did not manage to get tickets for the concerts in Denmark, and then me and my two friends went to Germany, to see our big idols. I was at home at 3:20 last night, so I was really tired all day today, but i had to go to school.
The pictures are taken with my iPhone, and is therefore in an extremely poor quality. Who is your biggest idol?

3 kommentarer:

  1. Jeg var til deres koncert i Forum :-) FANTASTISK oplevelse!

    http://frklarsenhappiness.blogspot.dk/
    /Cecilie

    SvarSlet