fredag den 3. maj 2013

I'VE FALLEN IN LOVE WITH A CITY

Som nogle af jer nok ved, så har jeg været i London siden i søndags. Det har været en virkelig virkelig fantastisk tur, og hvor jeg dog savner det. Jeg har været i London før, men hold da op, jeg er bare blevet mere forelsket i byen, end jeg var før. Til trods for, at vi havde rigeligt med tid til at shoppe i, har jeg ikke fået købt så meget, da vi først fik tid til det sidst på dagen, og der var man altså bare helt smadret, og ens fødder skreg efter hjælp. Det jeg så fik købt, skal jeg nok vise på et tidspunkt, nok engang i weekenden, som jeg iøvrigt skal bruge på at lave lektier i. Har du været i London før, og hvad synes du om byen?
_______________
As some of you probably already know, I have been in London since Sunday. It's been a really really great trip, and how I miss it. I've been to London before, but oh boy, I've fallen even more in love with the city than I was before. Despite the fact that we had plenty of time to shop in, I have not purchased so much, because we got time for it at the end of the day, and then I were really tired, and my feets were screaming for help. I'll show you what I have bought soon, probably sometime this weekend, which I otherwise have to spend on homework. Have you been to London before, and what do you think of the city?

2 kommentarer:

  1. Jeg skal til London i efterårsferien og nu glæder jeg mig bare endnu mere! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. London er virkelig fantastisk, så du skal virkelig også glæde dig.

      Slet