fredag den 10. maj 2013

ELF CRAVINGS

elf cravings

Efter mange dages pause på bloggen, kommer der nu et indlæg til jer. Jeg har simpelthen haft travlt med skolen de sidste par dage.
Jeg har tidligere skrevet et par ord om elf cosmetics, kan læses lige HER, som jeg er rigtig stor fan af, da jeg både synes at kvaliteten og priserne er rigtig gode. Kvaliteten er helt klart bedst hvis man køber fra studio eller mineral line. Dette er en collage sammensat af nogle af de ting, som jeg mest ønsker mig fra deres hjemmeside, og som jeg sikkert bestiller hjem snart.
Tryk på billedet for at se priser på de forskellige ting, ellers kan alle tingene findes på deres hjemmeside HER
Kender du elf cosmetics, og hvad synes du om det?
______________

I have written a few words about elf cosmetics before, which can be read  HERE
I'm a really big fan of elf cosmetics, and I think both the quality and the prices are really good. The quality is definitely best if you buy from the studio or mineral line. This is a collage composed of some of the things that I really want from their website.

Click on the image to see the prices of the different things, otherwise all things are found on their website HERE
Do you know elf cosmetics, and what do you think about the brand?

2 kommentarer:

  1. Elf's produkter er sindsygt gode, men nogle af dem, kan også være helt forfærdelige. jeg vil anbefale, at du ser videoer om produkterne på youtube, så du kan se om de er gode. :)
    Jeg elsker selv elf's ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er enig. Det med videoerne havde jeg faktisk ikke tænkt over, da jeg normalt bare bestiller fra deres studio line, og der er jeg faktisk tilfreds med alle produkterne.

      Slet