lørdag den 18. maj 2013

LOOKING FOR A BIKINI?

Summer

Jeg har ikke styr på, hvor meget tid, jeg har brugt på at lede efter en ny bikini, egentlig ville jeg bare have en ganske almindelig sort i år, men jeg har simpelthen ikke kunnet finde en perfekt i nogle af de butikker jeg har ledt i, og flere af de hjemmesider jeg har kigget på, har heller ikke lige haft en rigtige, indtil jeg igår kom forbi River Island, og hold da op, de har mange lækre bikinier, collagen er blot et lille udvalg af nogle af dem, som jeg har forelsket mig i. Især den hvide er en favorit fra min side af, men da jeg er meget bleg, vil jeg ikke kunne bruge den, før jeg har fået meget sol, øv øv. Så nu står jeg bare i det dilemma, om hvilken af to sorte jeg skal vælge, eller om jeg måske skulle vælge en med mønster? Hvordan ser din bikini ud i år?
_______________
I have no idea of how much time I've spent searching for a new bikini. I am just searchin for an ordinary black this year, but I have simply not been able to find a perfect in some of the shops I've visited, and several of the websites I have looked at have not exactly had a right one, until I yesterday came by River Island, and oh boy, they have so many delicious bikinis, the collage is just a small selection of some of them, I have fallen in love in. Especially the white is a favorite of mine, but since I am very pale, I would not be able to use it until I have gotten much sun. So now I'm just in a dilemma about which of two black I have to choose, or maybe I should choose one with pattern? How does your bikini out this year?

7 kommentarer:

  1. Jeg har købt en hvid en med blonder fra H&M, da jeg manglede en akut, og det er svært at finde nogle pæne nogle i min størrelse. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, elsker hvide bikinier, kan bare ikke selv bære dem. :(

      Slet
  2. Nøj hvor er de fine allesammen! Kan sær godt lide den hvide! :-)

    SvarSlet
  3. Ej, jeg er helt forelsket i den hvide!!
    - Min top er knald rød i år og med T - ryg og bruger bare sorte bikini trusser til. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Du ikke den eneste, hehe. (:
      - Uhuh, det jo altid godt med nogle farver.

      Slet