mandag den 4. februar 2013

Naked 2 - Is it worth the money?


Farverne fra venstre mod højre: Foxy - Half Baked - Bootycall - Chopper - Tease - Snakebite - Suspect -
Pistol - Verve - YDK - Busted - Blackout.
Jeg har efterhånden haft min Urban Decay: Naked 2 pallette en del tid. Jeg købte den i Sephora i frankrig, til 40 euro (som jeg husker det), som svarer til ca. 300 kr. Personligt synes jeg, at det er mange penge at bruge på 12 øjenskygger, men havde bare hørt så meget godt om Naked og Naked 2 palletterne. Udover at farverne er utrolig smukke, er de også utroligt pigmenterede, og ser ud, ligesom i pakken. Det fede ved farverne er også, at jo mere du dosere, jo kraftigere et look for du, uden at det smuldre meget. Farverne passer perfekt til en hverdags make-up, og man kan sagtens blande farverne, og lave nogle flotte looks.
Jeg kan sagtens bruge farverne til hverdag, og gør det da også indimellem, hvis jeg lige har tid om morgenen. Om palletten er 300 kr. værd, er vel en smagssag, men jeg synes da selv at jeg har/og får god glæde af den, og er glad for at have købt den. Hvad synes du om Naked 2 palletten?

I bought my Urban Decay: Naked 2 in Sephora in France, last time I was there. I gave 40 euro for it. Personally I think that it's a lot of money, to spend on 12 eyeshadows, but I had just heard so many good things about Naked and Naked 2, that I decided to buy it. Besides that the colors are incredibly beautiful, then they are also incredibly pigmented, and looks a lot like in the package. The colors perfect for an everyday make-up, and you can easily mix colors and create some beautiful looks. If it is worth the money, is probably a matter of taste, I personally think it is worth the money. What do you think about Naked 2?

3 kommentarer:

  1. Har hørt en masse godt om det, men har aldrig prøvet det.

    SvarSlet
  2. Jeg har den ikke, men den ser god ud :-)

    http://theteenculture.blogspot.dk/


    SvarSlet
  3. Ser godt ud ;)

    http://fotobrejner.blogspot.dk/

    SvarSlet