søndag den 17. februar 2013

Get the style - Jade Thirlwall

Personligt synes jeg, at Jade Thirlwall fra Little Mix, har en helt fantastisk stil. Jeg har af den grund lavet en Get the style. Jeg fandt også hurtigt ud af, at det er super svært at finde tøj, der rent faktisk ligner, men jeg har gjort mit bedste. Hvis i ønsker flere af denne slags indlæg, så skriv det i en kommentar. Hvad synes i om sættet, og Jade's stil generelt?

Blazer.
Bandeau.
Bukser.
Sko.
__________
 I personally think that Jade Thirlwall from Little Mix, has an amazing style. That's why i have made ​​a Get the style with her. I quickly found out that it is very difficult to find clothes that actually looks like, but I did my best. If the want more of this sort of posts, then write it in a comment. What do you think about the set, and Jade's style in general?

Blazer.
Bandeau.
Jeans.
Shoes.

2 kommentarer:

  1. Hvis jeg havde maven og pengene til det, ville jeg eje det hele.

    SvarSlet
  2. Arw super godt indlæg. Meget kreativt. :D

    SvarSlet