torsdag den 21. februar 2013

My hair loves


Jeg har længe døjet med rigtig tørre spidser i mit hår, og har været igennem utallige hårprodukter, for at prøve at forhindre dem i at spalte. Jeg fik så L'ORÉAL ELVITAL Extraordinary Oil i julegave, og jeg føler faktisk at den hjælper på mit hår, så det er da et lille tip til jer, der døjer med samme problem som mig. Jeg vil dog intet love, da jeg kun kender min egen hårtype, og ved at det virker for mig, men om vi får samme oplevelse af det, ved jeg ikke.
Jeg påfører kun olien i mine spidser, sa jeg ikke ønsker at min hårbund skal få ekstra olie, og derved bliver endnu mere fedtet. Jeg bruger olien efter hveranden hårvask, dvs. omkring 2 - 3 gange om ugen.

Det andet produkt jeg tit påfører i mit hår, er Schwarzkopf GLISS Total Repair Balsamspray, som er en balsamspray der går mit hår helt utroligt blødt, og samtidig skulle det jo hjælpe på spidserne, win win. Jeg bruger balsamsprayen hver gang efter jeg har været i bad, med mindre jeg bruger olien, så det er altså rimelig forskelligt hvor tit jeg bruger den, men typisk en 2 - 4 gange om ugen. Personligt tror jeg, at man kunne få godt glæde af balsammen, selvom man ikke har "ødelagt" hår.

Hvad bruger du normalt til dit hår?
__________

I have for a long time struggled with very dry ends of my hair, and have been through countless hair products. I got L'ORÉAL ELVITAL Extraordinary Oil for Christmas, and I actually feel that it helps my hair, so it's a little tip for you who suffer from the same problem as I do. I won't promise you  anything, since I only know my own hair type, and it works for me, but I don't know if we get the same experience of it.
I only add the oil in my spikes, because I don't want my scalp to get extra oily. I use the oil after every hair wash, which means i use it about 2 - 3 times per week.

The other product I often add in my hair is Schwarzkopf Gliss Total Repair Conditioner Spray, which is a conditioner spray. It goes in my hair incredibly soft. I use the conditioner spray every time after I had a bath, unless I use the oil, so it's therefore reasonable differently how often I use it, but typically about 2 - 4 times a week. 

What do you normally use for your hair?

3 kommentarer:

  1. Lækre produkter! Jeg bruger intet specielt til mit hår, da jeg stort set aldrig bruger varme til mit hår, ser jeg ingen grund til det da det er baby blødt. :-)

    http://dailybloggingbymetteogemma.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. uhhh har dem også. De er bare lækre.

    SvarSlet
  3. Bruger også olien, og den gør underværker :-) fint indlæg!
    -Mette

    SvarSlet