fredag den 18. oktober 2013

OUI MADAME


oui madame | vanity fairest | clambake
Igår var jeg et smut til tyskland med min familie, og det resulterede i lidt småkøb fra min side af, bl.a. fandt jeg en kasse med assorterede Essie neglelakker, hvor man kunne tage tre for kun 100 kr. Virkelig et tilbud der vil noget, hvis du spørger mig! Så en lykkelig pige, var jeg da, haha. Hvilken farve er din yndlings?

Følg mig på Bloglovin' HER.
__________________________________________________________________________________________

8 kommentarer:

  1. Kan rigtig godt lide den farve til venstre! Den er virkelig fin :)
    www.alberterisomjensen.blogspot.dk
    knus <3

    SvarSlet
  2. Har selv benyttet mig af tilbuddet!

    Kig forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Lækre farver! :-)
    Kig meget gerne forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Åh Essie's neglelakker er bare flotte. Hvor er din blog også rigtig flot. Jeg har selv lige startet en ny blog op efter en pause fra blogverdnen, og jeg ville blive rigtig glad, hvis du måske havde lyst til at kigge forbi :-)

    http://drysseri.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Super flotte farver! - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Jeg elsker alle Essie's pastelfarvede neglelakker, og de laver også nogle vildt flotte mørkere lakker. Skal i hvert fald snart ud at investere i en flot efterårslak.
    Forresten har du en super flot blog! Jeg elsker at du gør den lidt mere personlig med en bucket list.
    Tjek gerne min blog!
    www.enya.dk

    SvarSlet