lørdag den 12. oktober 2013

COVERGIRL CLUMP CRUSHER

Nu har jeg efterhånden haft denne mascara i et par uger, og jeg er faktisk blevet ret vild med den, så meget at jeg bruger den oftere end min Volume Million Lashes, og det har eller været min ultimative favorit længe. Denne mascara er fantastisk til at give vipperne volume og skiller samtidig vipperne perfekt. Helt klart min nye favorit, og klart pengene værd, men jeg har så også kun betalt omkring 60 kroner for den, hih. Af hvad jeg ved, kan man dog desværre ikke købe mascaraen i andre lande end USA, hvilket er super ærgerligt, men jeg ved, at den kan findes på ebay, så hvis i er interesseret, så tjek det da endelig ud.

Følg mig på Bloglovin' HER.
__________________________________________________________________________________________

11 kommentarer:

  1. Uh, jeg har den også selv, og er helt vild med den!

    SvarSlet
  2. har hørt så mange beauty gurus snakke om den! måske skulle man ofre lidt penge på den :)

    Knus Monique
    moniquemaries.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er i hvert fald mere end godt tilfreds med den! (:

      Slet
  3. Den må jeg altså prøve en dag ;) Tak for tippet ;) Desuden er det en rigtig fin blog du har ;)

    SvarSlet
  4. Hej, fed blog du har!
    Deltag gerne i min giveaway - http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2013/10/giveaway_10.html

    SvarSlet
  5. Super fedt indlæg! :) Kunne være man skulle prøve den ;-)
    Kig gerne forbi ♡

    - Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Kan utrolig godt lide din blog. :-)
    Vil ud tjekke min ud? Lige nu, har jeg en giveaway kørende.

    http://theteenagerblogger.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. (:
      - Ja, selvfølgelig, jeg kigger da lige.

      Slet