fredag den 5. juli 2013

THE LITTLE BLACK DRESS - BY FOREVER 21

Kjole 1: HER | Kjole 2: HER | Kjole 3: HER | Kjole 4: HER
Nogle læsere kan måske huske, at jeg tilbage i februar lavede dette indlæg, hvor jeg lovede at lave flere af den slags indlæg, så nu kommer der endeligt et igen, denne gang med kjoler fra Forever 21. Personligt vil jeg mene, at en lille sort kjole, er en uundværlig ting i alle pigers garderobe. Sorte kjoler er lette at style, og kræver egentlig ikke det store mht. accessories. Jeg har prøvet at finde lidt forskellige kjoler, så der var én til alles smag. Personligt er mine favoritter nok 3 og 4. Hvilken kjole er din favorit?

Følg mig på Bloglovin' HER.
__________________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Tror mine favoritter er 2 og 4, men de er faktisk alle sammen rigtig fine :)

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet