onsdag den 17. juli 2013

RUNWAYDREAMZ

Nogle af jer, kender helt sikkert til mærket Runwaydreamz, som bare laver de fedeste shorts, ifølge mig. Personligt er jeg total in love med flere af deres items, blandt andet dem på collagen. Desværre kommer jeg nok aldrig til at eje et par af deres shorts, da jeg personligt ikke ønsker at give omkring 1000 kr. for et par, og det koster de desværre. I kan finde deres hjemmeside HER. Kender i til Runwaydreamz, og hvad synes i om deres tøj?

Følg mig på Bloglovin' HER.
__________________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Jeg kender også rynawaydreams og ligesom dig er jeg også blevet forelsket i deres shorts, men jeg kommer nok heller ikke til at købe dem, da de er ret dyre... øv ;)

    http://creativevites.blogspot.dk/

    SvarSlet