mandag den 25. marts 2013

Tumblr | flawlesscreation


Nå ja, jeg må da også hellere få fortalt jer om min tumblr, som du kan finde HER. Jeg har efterhånden været på tumblr rigtig længe, på flere forskellige brugere/blogs, for at være helt præcis 8 forskellige. Hvis du ikke kender tumblr, synes jeg helt klart at du skal tjekke siden ud, da den er virkelig skøn. Har i en tumblr? Hvis ja, så link den i en kommentar, så vil jeg tjekke den ud.
__________
Well, I have to tell you about my tumblr, which you can find HERE. I have now been on tumblr for a very long time, in several different users / blogs, to be exact 8 different. If you don't know tumblr, I recommend that you check out the page. Do you have a tumblr? If so, then link it in a comment and I will check it out.

4 kommentarer:

  1. Super lækker blog! Tjek gerne min blog ud, og bliv fast og følg mig på bloglovin hvis det nu lyster! :)))
    http://celinahuynh.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Mega fed Tumblr!

    Min: www.talkbitchtalk.tumblr.com

    SvarSlet
  3. http://everyonearecunts.tumblr.com/ :)))

    SvarSlet
  4. Jeg har en tumblr, ja :-P
    Du skal være mere end velkommen til at tjekke den ud:
    landofthespirits.tumblr.com
    Jeg tjekker i hvert fald din ud!

    fashionbombnow.blogspot.com

    SvarSlet