søndag den 21. april 2013

Crop Top Obsession

Crop Top Addiction
Jeg er her på det sidste blevet helt vild med crop tops, nok fordi vi så småt går det gode vejr i møde. Alle toppene på collagen er fundet på New Looks hjemmeside, og i kan trykke på billedet og finde et direkte link til toppene, og priserne. Specielt den grå top nederst til højre, er en jeg meget kraftigt overvejer at bestille. Hvad glæder du dig til at bære, nu hvor det bliver varmere?
____________________
Here in the past i have been ecstatic with crop tops, probably because we are gradually meeting the good weather. All the tops on the collage are found in New Looks website, and you can click on the image and find a direct link to the tops and prices. Especially the gray top in the bottom is one I am considering to order. What are you looking forward to wear, now that it is getting warmer?

4 kommentarer:

  1. Bare sommertøj, ikke noget særligt!
    - Jeg glæder mig bare til sommeren titter mere frem og at det ikke blæser særlig meget! :)
    Virkelig fedt indlæg!
    - Følger dig igennem bloglovin nu, vil du følges?

    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det bliver skønt. (:
      Mange tak.

      Slet
  2. Jeg glæder mig også bare til at have sommertøj på generelt. ;)
    Jeg er helt vild med den sidste top, den er bare fed!

    SvarSlet